Monday, October 5, 2009

aku berFaceBook!



today aku nak jejak orang2 yang same name ngan aku..
muahaha..
idea ni kuar when 1 of my friend list jejak orang2 yang same name ngan dier..
juz for fun..
so, aku pon terpikir nak wat gak..
coz, dolu aku slalu je sedih n jeles wif Cik Kecik..
 aku jels wif name n ape je yang ade kat dier..
bagi aku name aku ni pelik n x best..
but, da 21tahun hidop wif name ni..
akhirnye aku boleh accept slow2..
n now, x aku sangke..
ramai gak sebenarnye insan yang bername Nur eLyani di atas muka bumi ciptaan yang MAHA ESA ni..
walaupon majoriti berasal dari negara jiran + serumpun..
terima kasih YA ALLAH..
sebab memberi aku peluang untuk hidup hingga ke saat ni dan peluang untuk aku menyedari bahawa aku juge ade kelebihannye..
ALHAMDULILLAH..

0 comments:

 

Simply aLya, simply Me.. Design By: SkinCorner