Thursday, May 31, 2012

Lagu - Hari Hari Aku Rindu

Assalamualaikum w.b.t.. & Salam sejahtera..

  Kali ni me nak share pasal lagu ini.. Lagu ni lama dah release, zaman me sekolah lagi (x sure tahun bila).. Time tu me x berminat sangat layan coz lagu dia amat la meleret-ii jiwangnya.. But apa yang buat me nak share lirik lagu ni with u olls coz gara-ii encik Suami la..
  Ceritanya : Me yang keletihan melakukan tugas harian after balik kerja terus hilang keletihan tu gara-ii encik Suami.. Time tu encik Suami baru balik dari OT.. encik Suami nyanyi "Hari pertama kita mula bertemu, Hari kedua kita membalas senyum, Hari ketiga kau hubungi diri ku, Hari keempat rindu sering merindu.. Hari kelima kau ......" Terus me potong "Hari-ii bila nak habis?" encik Suami "Hari-ii aku rindu.." me "owh, camtu ek lagu dia? ade hari pertama, hari kedua, sampai hari ke berapa ade?" encik Suami terus menyanyi, sambil berkata "Hari-ii aku rindu.. Hari-ii la, da tajuk lagu pun Hari-ii aku rindu" me yang sangkakan encik Suami loyar buruk juz mengiyakan je.. Esoknya terus buka Youtube & search lirik kat google.. Nah, ini hasilnya!



Hari pertama kita mula bertemu
Hari kedua kita membalas senyum
Hari ketiga kau hubungi diri ku
Hari ke empat rindu sering merindu....
Hari ke lima kau bisik rahsia hati
Hari ke enam kasih kian bersemi
Hari ke tujuh kau ucap kata sayang
Terjalinlah ikatan percintaan
Kau dan aku......

Hari-hari,aku rindu
Tiap saat ku tatap potret mu
Moga-moga,kasih kita
Akan direstui,oh kekasih...

Hari-hari,aku cinta
Siang malam terbayang di mata
Jangan-jangan,hari esok
Ada yg terluka....

Berjanji lah oh kekasih ku
Berjanjilah padaku
Kan ku juang sehingga kita kini
Masih mencintai mu oh sayang ku

Mimpi-mimpi indah semalam
Janganlah dihancurkan..
Tak ingin ku berpisah kasih
Dengan diri mu..

Hari ke pertama kita mula bertemu
Hari ke dua kita membalas senyum
Hari ke tiga kau hubungi diri ku
Hari ke empat rindu sering merindu
Sering merindu......

0 comments:

 

Simply aLya, simply Me.. Design By: SkinCorner